1. Regulamin określa zasady zamawiania i kupowania  produktów w sklepie internetowym PoKwiaty, zwanym dalej Sklepem, działającym pod adresem https://kwiaciarniapokwiaty.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację poniższego regulaminu.
  2. Właścicielkami Sklepu są Joanna Król-Galej oraz Magdalena Muszyńska prowadzące przedsiębiorstwo pod nazwą  PoKwiaty Król-Galej i Muszyńska Spółka Jawna, ul. Sołtysowicka 15A, 51-168 Wrocław, NIP:8952220150, KRS:0000852918, REGON: 386667015, zwane dalej Sprzedawcą.

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Sprzedawcą
  2. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Klient otrzymuje następnie potwierdzenie, które zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail podany w formularzu. Zamówienia indywidualne będą realizowane po wcześniejszym, dokładnym ustaleniu szczegółów, w tym celu prosimy o kontakt: pokwiaty@gmail.com lub telefonicznie: 536549117, 733951778.
  3. Składając zamówienie, Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych oraz adresu e-mail, na który dostanie potwierdzenie zamówienia.
  4. Klient składając zamówienie musi wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych, obejmujących imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu celem doprowadzenia do finalizacji umowy sprzedaży. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży, oraz wypełnienia wszelkich obowiązków podatkowo prawnych ciążących na Sprzedawcy.
  5. Informacje dotyczące administrowania danymi osobowymi zostały opisane w polityce prywatności.
  6. Zamówienia można składać 24h na dobę. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy kwiaciarni PoKwiaty przy ul. Sołtysowickiej 15a: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz w sobotę od 9:00 do 15:00. Zamówienia z etykietą “w dniu dzisiejszym” realizowane są do końca dnia roboczego, w którym zostało złożone zamówienie, zamówienia standardowe realizowane są drugiego dnia roboczego od złożenia zamówienia, chyba, że opis produktu stanowi inaczej lub zostanie wykonane w innym terminie na wyraźnie życzenie Klienta. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w drugim dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone lub tak jak widnieje w opisie produktu. 
  7. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu. W przypadku produktów oznaczonych etykietą “EKSPRES” płatność należy wykonać za pomocą systemu płatności mobilnej BLIK. 
  8. W przypadku dokonania wpłaty i braku potwierdzenia należy skontaktować się ze Sklepem pisząc na adres: pokwiaty@gmail.com.
  9. Jeśli wskutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
  10. Po wykonaniu kompozycji i skompletowaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany o możliwości odbioru zamówienia przy ul. Sołtysowickiej 15a we Wrocławiu w godzinach pracy kwiaciarni PoKwiaty lub jeśli tak oznaczono w zamówieniu o przewidywanych godzinach dostawy (na terenie Wrocławia). Produkt zostanie dostarczony do Klienta wraz z dowodem sprzedaży po uprzednim opłaceniu zamówienia przez Klienta. Aktualnie dostawy produktów na terenie Wrocławia zostały wstrzymane.
  11. Zarówno przesyłka produktów, jak i dostawa produktów jest odpłatna, chyba, że Umowa Sprzedaży mówi inaczej (np. promocja “Darmowa dostawa”)
  12. W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części) po jego opłaceniu należy jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem. 
  13. Produkty oferowane w sklepie są w formie materialnej jak i niematerialnej oraz cyfrowej.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, wstrzymania dostawy, bądź wprowadzania w nich zmian.
  15. Sprzedaż promocyjna oraz wyprzedaże są ograniczone ilościowo oraz czasowo. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień (tzw. FIFO), aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
  16. Produkty oferowane w sklepie są produktami wykonywanymi ręcznie i unikalnymi, w związku z tym mogą odbiegać od tych przedstawionych na zdjęciach produktowych.
  17. Produkty sezonowe dostępne są jedynie w trakcie konkretnego sezonu, który jest określony przedziałem czasowym lub porą roku.
  18.  Kompozycje sezonowe, wielogatunkowe mogą odbiegać od prezentowanych na fotografiach produktowych, zachowane jest użycie gatunków sezonowych oraz ogólnej kolorystyki produktu.

PŁATNOŚĆ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ORAZ DOSTAWA 

PŁATNOŚĆ

1. Za zamówione produkty oraz przesyłkę i dostawę do wybranego punktu na terenie Wrocławia Klient może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  • przelew bankowy na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego
  • poprzez serwis płatności Paynow
  • poprzez płatności mobilne BLIK
  • za pobraniem (w przypadku zamówień z dostawą do domu), wyliczoną gotówką

Przelewu należy dokonać na poniższy rachunek bankowy:

mBank: 28 1140 2004 0000 3002 8027 0204

PoKwiaty Król-Galej i Muszyńska Sp. J. 

ul. Sołtysowicka 15a 

51-168 Wrocław

2. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7 dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

  1. Realizacja zamówień odbywa się:
  • w tym samym dniu roboczym (po zaksięgowaniu wpłaty na koncie) w przypadku zamówień  “EKSPRES”. 
  • w ciągu 3 dni roboczych (od zaksięgowania wpłaty na koncie) w przypadku zamówień z etykietą “do wysyłki” (zamówienia wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty)
  • w wybranym przez klienta dniu roboczym oraz określonej godzinie w przypadku zamówień z wybraną dostawą do domu” (poza dniem roboczym w którym następuje zamówienie)
  • w wybranym przez klienta dniu roboczym Kwiaciarni PoKwiaty przy ul. Sołtysowickiej 15a we Wrocławiu oraz określonej godzinie odbioru (w godzinach działania kwiaciarni) w przypadku zamówień, w których klient wybrał opcję odbioru osobistego (poza dniem roboczym w którym następuje zamówienie)
  1. Jeśli wskutek nieprzewidzianych okoliczności termin realizacji lub wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. 
  2. W przypadku zamówień z kategorii “EKSPRES”, Klient w formularzu sprzedaży w miejscu “CZAS REALIZACJI” powinien wybrać opcję “Tak szybko, jak możliwe” a w “UWAGACH DO ZAMÓWIENIA” wpisać godzinę odbioru osobistego w Kwiaciarni PoKwiaty. Wybór DATY REALIZACJI należy zignorować. Zamówienia z tej kategorii realizowane są wyłącznie w tym samym dniu roboczym i tylko z odbiorem osobistym w Kwiaciarni PoKwiaty.

WYSYŁKA I DOSTAWA

  1. Zakupiony produkt  z etykietą “do wysyłki” wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem INPOST SP. Z O.O.. Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
  2. Koszt Przesyłki jest zgodny z cennikiem firm pośredniczących INPOST SP. Z O.O. paczkomat: paczka mała 12,99, paczkomat paczka średnia 13,99, paczkomat paczka duża : 15,99, kurier: 15,49 zł.
  3. Do każdej przesyłki doliczany jest koszt opakowania oraz logistyki w wysokości 2 zł.
  4. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 5 dni roboczych, Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmy pośredniczące. 
  5. Bukietów, wiązanek, flower boxów, roślin doniczkowych oraz wszystkich produktów, które NIE są oznaczone etykietą “wysyłka”, nie wysyłamy. Wówczas możliwy jest odbiór osobisty oraz dostawa na terenie miasta Wrocławia.
  6. Odbiór osobisty może odbyć się po uzgodnieniu terminu odbioru ze Sprzedającymi w godzinach działania kwiaciarni PoKwiaty przy ul. Sołtysowickiej 15a we Wrocławiu (od poniedziałku do piątku 9:00-18:00, w soboty 9:00-15:00). W tym celu należy wybrać datę w formularzu zamówienia lub uzgodnić ją telefonicznie lub e-mailowo oraz podać godzinę w “uwagach do zamówienia” w formularzu zamówienia.
  7. Aktualnie dostawy zostały wstrzymane. Dostawa pod wskazany przez Klienta adres na terenie Wrocławia zrealizowana będzie najwcześniej w drugim dniu roboczym od opłacenia zamówienia (liczy się data zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedającego) lub w terminie (data i godzina) wskazanym przez Klienta w formularzu kontaktowym. Jeżeli Sprzedający nie zastanie nikogo do przekazania produktu pod wskazanym adresem przez 10 min od umówionej godziny dostawy, zamówienie będzie czekało na Klienta w Kwiaciarni PoKwiaty przy ul. Sołtysowickiej 15a, w godzinach pracy kwiaciarni. Dostawa jest płatna i wynosi od 15 do 40 zł, w zależności od odległości miejsca dostawy od lokalizacji kwiaciarni oraz rezultatu dostawy.
  8. W następujących dniach: 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet), 26 maja (Dzień Matki) Sprzedawca nie gwarantuje dostawy kwiatowej przesyłki o godzinie doręczenia wskazanej przez Klienta, przy czym Klient jest informowany o tym jeszcze przed dokonaniem zamówienia.

REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE

  1. Na Produkty będące przesyłkami kwiatowymi Sprzedawca udziela gwarancji świeżości na okres 2 dni pod warunkiem ich należytej pielęgnacji. W przypadku składania reklamacji na podstawie gwarancji, Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o chęci złożenia reklamacji i dostarczenia dokumentacji fotograficznej reklamowanego zamówienia.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na indywidualne zamówienie.
  4. Uprawnienia wskazane w pkt 1 w żaden sposób nie ograniczają i nie wyłączają uprawnień Klienta do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi.
  5. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: PoKwiaty ul. Sołtysowicka 15a 51-168 Wrocław;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pokwiaty@gmail.com.
  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

ZWROTY

  1. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty higieniczne oraz produkty, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub których termin ważności zostałby szybko przekroczony
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób nie zniszczony. Zwracany produkt musi zostać przesłany, w opakowaniu firmowym – wraz z dowodem zakupu na adres: Kwiaciarnia PoKwiaty, ul. Sołtysowicka 15a, 51-168 Wrocław.
  3. Sprzedawca gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za produkty objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia i zwrotu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu produktu
  4. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w Sklepie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych produktów. 
  5. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu produktu, w przypadkach zwrotu uszkodzonego produktu lub dostarczenia do Sklepu produktu niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
  6. Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie kwiaciarniapokwiaty.pl bez zgody właściciela Sklepu.

2. Dane osobowe Klienta wykorzystywane będą przez Sprzedawcę wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym kwiaciarniapokwiaty.pl oraz informowania o promocjach (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883). W żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim.

3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. wskutek awarii lub aktualizacji danych będą wyjaśniane drogą e-mailową z Klientem.

4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.

6. Regulamin w obecnej formie obowiązuje od dnia 20.07.2022